Prodeje aut klesají, ale ne všem značkám

Prodeje aut klesají setrvale od třetího čtvrtletí loňského roku. Oproti prvnímu pololetí loňského roku zaznamenal trh pokles o 10%. Netýká se to ovšem všech značek. Například značka Toyota v letošním prvním pololetí zvýšila prodej oproti prvním šesti měsícům o sedm procent na 5983 vozů. V samotném červnu objednávky u Toyoty vzrostly o pět procent na 895 vozů.

Toyotě se v letošním roce daří zejména ve firemním fleetovém prodeji, který se zvýšil za první pololetí oproti loňsku o 37 procent na 3224 nových objednávek. V rámci firemní klientely jí tak patří jí deváté místo. Napomáhají k tomu i registrace v segmentu lehkých užitkových vozů, kde Toyota díky nabídce modelů Proace, Proace Verso a Hilux rostla o 64 procent na 955 nových objednávek.

Mezi privátními zákazníky si česká Toyota v registracích drží stabilní páté místo na trhu.

Červnové výsledky registrací znamenají pro Toyotu 4,2procentní podíl na trhu a téměř 27procentní nárůst oproti červnu loňského roku. Podíl značky na našem trhu se pak za celé první pololetí zvýšil na 3,8 procenta.

„Značka Toyota v prvním pololetí pokračovala v růstu, za kterým stojí především široká nabídka letos uvedených nových modelů a stále rostoucí obliba hybridního pohonu, který tvoří již 40 procent našich prodejů,“ říká Jiří Maláček, Sales & Fleet Senior Manager Toyoty ČR.

.

Zdroj: Toyota Central Europe – Czech

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code