Maskování pro zkušební Peugeoty je vybráno
O tom, že Peugeot vyzval veřejnost, aby vybrala motivy kamufláže, které bude nový Peugeot 3008 používat během závěrečného testování na evropských silnicích, jsme již informovali. V tomto textu je celý velmi netradiční nápad, který tak trochu staví na hlavu přístup automobilek k jízdním zkouškám novinek, popsán. Proto se nebudeme opakovat, jen doplníme, že po 3 týdnech již máme 6 vítězných designů, které budou použity.
Fanoušci značky byli velmi aktivní, na sociálních sítích značky Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn se sešly tisíce příspěvků.
Z deseti návrhů designérů značky Peugeot získalo nejvíce hlasů těchto šest:
- Paint z tématu „Street Art“.
- Menthol z tématu „Optic Art“,
- Jazzy z tématu „Proto’type“.
- Néon z tématu „Street Art“,
- Marrakech z tématu „Optic Art“,
- Tokyo z tématu „Proto’type“.
Šest kamufláží vybraných veřejností bude v červnu vyrobeno a budou jimi potaženy nové vozy Peugeot 3008, které se od 15. července do 15. srpna zúčastní testování na evropských silnicích.
Tím akce #CAMOCATCH ale nekončí. Následuje další výzva: každý, komu se podaří během testováníspatřit některý z těchto maskovaných vozů Peugeot 3008, jej může (v souladu s bezpečnostními předpisy) vyfotit a snímek zveřejnit na některé ze sociálních sítí značky s hasthagem #CAMOCATCH a označením @PEUGEOT. Značka poté uspořádá slosování, z něhož vzejde 6 výherců, kteří budou pozváni na předpremiérové testování vozu v roce 2024.
Peugeot od začátku roku 2023 realizuje strategii spolupráce a partnerství s mladými designéry. Tentokrát se jedná o spolupráci rozšířenou na mezinárodní publikum prostřednictvím sociálních sítí, kterou značka iniciovala s cílem představit know-how designerského studia Peugeot co největšímu počtu lidí.
Zdroj: Peugeot, P Automobil Import