Dacia Spring. Elektromobil pro město a okolí

Dacia je zatím zapsána mezi motoristy spíše jako auto s dobrým poměrem cena / výkon, které snesou i nešetrné zacházení. Proto je jejich rajonem spíše venkov. Nejnovější model značky může tento stereotyp změnit.

Dacia Spring je vozidlem nižší střední třídy, i když není pěti, ale čtyřmístné. Je prvním modelem automobilky, který je 100 % na elektrický pohon. Dojezd okolo 230 km (305 km WLTP City) jej předurčuje všude tam, kde nebude mít daleko k zásuvce. Výrobce označuje Spring jako model s užitečným vybavením bez všeho nadbytečného, nicméně vůz disponuje největším zavazadlovým prostorem ve své kategorii – 280 litrů.

Dacia Spring bude nabízena ve 3 verzích, podle předpokládané oblasti užití:

  • Nová Dacia Spring, verze pro širokou veřejnost. V případě včasného objednání od března 2021 s prvními dodávkami na podzim.
  • Business,řešení pro firmy a flotily pro sdílení automobilů za bezkonkurenční ceny. K dispozici od března 2021.
  • Cargo,homologovaná užitková verze N1 bez zadních sedadel a s objemem nákladového prostoru 1100 litrů. Vhodná pro živnostníky a pro dodávky zboží konečnému zákazníkovi. K dispozici od roku 2022.

Nová Dacia Spring je ve Francii prodávána za cenu od 12 403 € pro fyzické osoby (s odečteným ekologickým bonusem). Ojednávat je možné od března 2021, první dodávky proběhnou na podzim.

V případě dlouhodobého pronájmu na 49 měsíců a 40 000 km bude první splátka ve výši 7 087 € rovna 0 € (po odečtení ekologického bonusu ve výši 4 587 €, odpovídajícího 27 % pořizovací ceny vozidla včetně DPH, a prémii za konverzi v hodnotě 2 500 €). Další splátky od 89 € / měsíc.

18. března startuje Dacia kampaň v 5 evropských hlavních městech pod heslem Springiscoming

Ceny pro český trh zatím nebyly zveřejněny.

O DACII:

Dacia je značkou skupiny, která je přítomná ve 44 zemích, zejména v Evropě a ve Středozemí. Značka vznikla v Rumunsku v roce 1968, v roce 2004 byla odkoupena a oživena skupinou Renault s Loganem. Dacia nabízí vozidla s nejlepším poměrem cena-kvalita na trhu. Díky emblématickým modelům – Logan, Sandero a Duster – měla značka velký obchodní úspěch. Dacia prodala dodnes více než 7 milionů.

Zdroj: Dacia, Renault Česká republika

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code