Nejen auta. Hyundai Motor se objeví i ve virtuálním světě Robloxu

Společnost Hyundai Motor Company oznámila, že v říjnu spustí „Hyundai Mobility Adventure“. Jde o kolektivně sdílený virtuální prostor, v němž se mohou uživatelé v podobě „avatarů“, digitálních postaviček reprezentujících účastníky hry, setkávat a vzájemně komunikovat.

Prostor Hyundai Mobility Adventure je spuštěn na platformě Roblox, která má 43,2 milionu návštěvníků denně. Hyundai Mobility Adventure je na Robloxu prvním prostředím zaměřeným na virtuální zážitky, vyvinutým globální automobilovou značkou. Jeho cílovou skupinou jsou mladí spotřebitelé, které bude seznamovat s produkty a řešeními pro budoucí mobilitu společnosti Hyundai Motor a pěstovat vztahy se svými příznivci a fanoušky.

„S mladými lidmi chceme navazovat inovativní vztahy. Proto posilujeme náš virtuální obsah pro zákaznické zážitky, abychom je mohli v zážitkovém prostoru Hyundai Mobility Adventure, který patří k nové generaci našich platforem pro zákaznické zkušenosti, seznamovat s novými vozidly a řešeními pro budoucí mobilitu společnosti Hyundai Motor,“ řekl Thomas Schemera, globální marketingový ředitel, výkonný viceprezident a vedoucí divize zákaznických zkušeností ve společnosti Hyundai Motor. „Plánujeme, že metaversovou platformu budeme do budoucna používat ke komunikaci nových vozidel a řešení pro budoucí mobilitu společnosti Hyundai Motor.“

V připravovaném virtuálním prostoru Hyundai Mobility Adventure se nachází pět tematických parků:

  • Festival Square: Hlavní základní tábor pro hráče, kteří se vracejí ze svých průzkumných výprav. Zde se mohou účastnit festivalů, oslav a výstav vozidel a současně vstupovat do interakcí s ostatními hráči
  • Future Mobility City: Ultramoderní metropole, v níž si mohou hráči vyzkoušet řešení společnosti Hyundai Motor pro budoucí mobilitu a její technologii palivových článků na vodík
  • Eco-forest (powered by IONIQ): Rekreační zóna nabízející život v minimalistickém pojetí a pomalém tempu díky koexistenci technologií pro ekologickou mobilitu a pohádkových fantazií
  • Racing Park (powered by N): Závodní tematický park, v němž mohou hráči zkoušet nejnovější vyspělé technologie z motoristického sportu dostupné prostřednictvím vysokovýkonných vozů značky N z produkce společnosti Hyundai Motor
  • Smart Tech Campus: Centrum pro výzkum budoucích technologií, v jehož prostředí mohou uživatelé získávat zkušenosti inženýrů a designérů

Účastníci se mohou volně pohybovat mezi všemi pěti virtuálními zónami, hrát hry a hraním rolí plnit různé úkoly. Hráči mohou například řídit vozidla společnosti Hyundai Motor, jakými jsou NEXO nebo IONIQ 5. Mohou také obsluhovat roboty, vozidla PBV (Purpose Built Vehicles) pro specifické účely, či prostředky pro městskou leteckou mobilitu UAM (Urban Air Mobility). Hráči si mohou rovněž vyvíjet své vlastní avatary, vylepšovat si svou osobní garáž a účastnit se různých společenských aktivit.

Tematické parky Future Mobility City a Festival Square jsou již dostupné ve verzích pro otevřené testování. Eco-forest (powered by IONIQ) bude spuštěn v říjnu. V závěru roku 2021 bude následovat otevření virtuálních prostorů Racing Park (powered by N) a Smart Tech Campus.

V betaverzi mohou uživatelé zasílat své dojmy a zkušenosti prostřednictvím různých kanálů. Hyundai Motor tuto zpětnou vazbu využije ke zvyšování kvality virtuálních zážitků a spokojenosti zákazníků v oficiální verzi, která bude spuštěna v říjnu.

Zdroj: Hyundai Motor Czech

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code