Benzínové stanice OMV mění označení
Ti, kteří jezdí tankovat a preferují z nejrůznějších důvodů nějakou značku, si občas musí zvyknout na změnu svého oblíbeného místa, pokud ho provozovatel řetězce prodá. V jiných případech se pak nemění ani místo, ani provozovatel, pouze značka.
Tak si například nyní zvykáme na zánik historické značky Benzina, kterou její polský majitel mění na vlastní brand Orlen.
Další změnou, která právě nastává, připravuje rakouský provozovatel sítě OMV. Ten se rozhodl po téměř 30 letech nahradit označení svých čerpacích stanic novým logem.
Během následujících 3 let tak proběhne rebranding přibližně 1 000 čerpacích stanic v 7 zemích – Rakousku, Rumunsku, Maďarsku, Slovensku, České republice, Bulharsku a Srbsku.
Inovované logo a vizuální podoba se objeví na místech OMV zaměřených na velkoobchod i konečné spotřebitele. Nový design bude postupně zaváděn na přibližně 1 000 čerpacích stanicích OMV, které obsluhují více než 650 000 zákazníků denně.
Identita značky bude použita i v rámci rychle se rozšiřující sítě EV nabíječek eMotion, během 3 let se aktualizace dotkne přibližně 1,5 milionu aplikací loga.
Zdroj: OMV