Modely Ford Puma Gen-E, E-Tourneo Courier a E-Transit Courier se vyrábí v Rumunsku

Ford oznámil zahájení sériové výroby elektrické verze tří modelů – Puma Gen-E, E-Tourneo Courier a E-Transit Courier. Puma Gen-E a E-Tourneo Courier rozšiřují nabídku osobních elektromobilů Ford v Evropě a doplňují modely Ford Explorer, Capri a Mustang Mach-E. V segmentu užitkových vozidel se model E-Transit Courier zařadil do nabídky Ford Pro, která zahrnuje modely E-Transit, E-Transit Custom a E-Tourneo Custom.

Puma Gen-E 1 je elektrická verze kompaktního crossoveru, nejprodávanějšího vozu značky Ford v Evropě.

 

E-Tourneo Courier 3 je multifunkční vůz, nabízející zákazníkům prostorný a všestranný interiér.

 

E-Transit Courier je kompaktní dodávka s dojezdem až 300 km, která uveze užitečné zatížení až 700 kg 7 a nabízí o 25 % větší nákladový prostor než předchozí generace Transitu Courier, takže může převážet dvě europalety.

Tyto nové elektrické modely jsou vyráběné v rumunském závodě v Craiově. Závod patří společnému podniku Ford Otosan společností Ford Motor Company a Koç Holdings a založen byl v roce 1997.

Každý z vyráběných modelů využívá elektrické pohonné jednotky vyrobené v závodě Ford v Halewoodu ve Velké Británii a díly vyrobené v závodě na výrobu komponentů Ford v Kolíně nad Rýnem.

————————————

1 Dojezd až 376 km při plném nabití Pumy Gen-E. Odhadovaný dojezd podle celosvětově harmonizovaného zkušebního postupu pro lehká vozidla (WLTP). Uvedené údaje slouží pro účely srovnatelnosti a měly by být porovnávány pouze s jinými vozidly testovanými podle stejných technických postupů. Skutečný dojezd se liší v závislosti na faktorech, jako je teplota, způsob jízdy, profil trasy, údržba vozidla, stáří a stav lithium-iontového akumulátoru.

2 Podle prodejních údajů společnosti Ford.

3 Dojezd až 288 km při plném nabití vozu E-Tourneo Courier. Odhadovaný dojezd podle celosvětově harmonizovaného zkušebního postupu pro lehká vozidla (WLTP). Uvedené údaje slouží pro účely srovnatelnosti a měly by být porovnávány pouze s jinými vozidly testovanými podle stejných technických postupů. Skutečný dojezd se liší v závislosti na faktorech, jako je teplota, způsob jízdy, profil trasy, údržba vozidla, stáří a stav lithium-iontového akumulátoru.

4 Funkce asistenta řidiče jsou doplňkové a nenahrazují pozornost, úsudek a potřebu řidiče ovládat vozidlo. Nenahrazují bezpečné řízení. Podrobnosti a omezení naleznete v návodu k obsluze.

5 Pokud je zastavení delší než tři sekundy, musí řidič zasáhnout a stisknout tlačítko „RES“ nebo plynový pedál, aby se obnovila činnost systému.

6 Dojezd až 300 km při plném nabití vozu E-Transit Courier. Odhadovaný dojezd podle celosvětově harmonizovaného zkušebního postupu pro lehká vozidla (WLTP) a s volitelným omezovačem rychlosti 120 km/h. Uvedené hodnoty slouží pro účely srovnatelnosti a měly by být porovnávány pouze s jinými vozidly testovanými podle stejných technických postupů. Skutečný dojezd se liší v závislosti na faktorech, jako je teplota, jízdní chování, profil trasy, údržba vozidla, stáří a stav lithium-iontového akumulátoru.

7 Maximální užitečné zatížení se liší a závisí na příslušenství a konfiguraci vozidla. Informace o nosnosti konkrétního vozidla naleznete na štítku na dveřní zárubni. Náklad vždy řádně zajistěte.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code