Peugeot nabídne svým zákazníkům pick-up. Tedy pokud nejsou z Evropy.
Spíše jako ukázku toho, co od značky, u nás známé spíše osobními vozy nebo maximálně dodávkami, lze koupit, představujeme nový model Peugeot Landtrek.
Vůz řadící se do segmentu pickupů má za úkol posílit mezinárodní expanzi značky. Tento neustále se vyvíjející segment představuje více než 2,4 milionu vozů prodaných za rok ve světě. Na konstrukci vozu spolupracovala značka Peugeot velmi úzce s mnoha předními mezinárodními dodavateli. Díky tomu vznikl zcela nový pick-up na úrovni nejlepších mezinárodních standardů trhu.
Zákazníci segmentu pick-upů P2 vyžadují skutečně velkou přepravní kapacitu a Peugeot Landtrek nabízí nejprostornější nákladový prostor. Velikost nákladového prostoru, který je základním koncepčním prvkem vozu, umožňuje naložit 2 Europalety v provedení s dvojitou kabinou, nebo 3 Europalety v provedení s jednoduchou kabinou. Užitečné zatížení je ve všech případech více než 1 t a u některých verzí může dosáhnout dokonce 1,2 t.
Velká pozornost byla věnována prostoru pro cestující, který převzal od ostatních modelů značky Peugeot řadu prvků výbavy pro klidné cesty ve všech podmínkách jízdy i zátěže. Interiér je přizpůsoben segmentu pick-upů, dvouramenný volant je převzatý z vozu Peugeot 3008 a 10″ HD displej v horní části palubní desky se inspiroval od vlajkové lodi značky, Peugeotu 508. Do vozu se pohodlně vejde 6 cestujících (v závislosti na verzi). Vpředu je možné volit mezi dvěma samostatnými sedadly se středovou loketní opěrkou a trojmístnou lavicí Multiflex. Ta je výsledkem odborných zkušeností značky v oblasti užitkových vozidel. Lavice Multiflex nabízí možnost sklopení středního opěradla, čím se vytvoří prostor pro loketní opěrku / pracovní stůl nebo sklopení středního a bočního pravého opěradla pro naložení objemných předmětů o hmotnosti až 75 kg. Modularita zadní lavice je v segmentu P2 jedinečná, neboť nabízí možnost sklopení opěradla 60/40 nebo na 100 %. Opěradla po sklopení unesou zátěž 100 kg. Dvě upevnění Isofix dále zajišťují bezpečné zajištění dětských sedaček.
.
.
Nový Peugeot Landtrek se bude prodávat s dieselovým motorem o objemu 1,9 l, výkonu 150k, točivý moment 350Nm a šestistupňová manuální převodovkou Getrag. Kombinovaná spotřeba motoru je 7,8 l / 100 km, nebo s benzínovým přeplňovaným motorem o objemu 2,4 l s výkonem 210 k a točivým momentem 320 Nm. Ten je spojený s mechanickou převodovkou Getrag, nebo šestistupňovou automatickou převodovkou Punch s manuálním, sportovním nebo Eco režimem.
Nový Peugeot Landtrek splňuje veškeré základní charakteristiky pick-upů i díky vysoké linii bočních oken a vysoké světlé výšce (až 235 mm v závislosti na verzi) a je v nabídce s pohonem dvou, nebo čtyř kol.
Nejprve bude uveden na trhy v Latinské Americe a subsaharské Africe, uvedení vozu na evropské trhy se nepředpokládá.
Zdroj: P Automobil Import