Peugeot představil nejvíce novinek najednou v historii

Každá značka postupně inovuje a na trhu představuje modernizované nebo faceliftované vozy. Modernizace je proces, který u každého modelu probíhá v určitých cyklech, ovlivněných mnoha parametry. Málokdy se proto stane, že se sejde představení novinek více modelů. Peugeotu se nyní povedl malý rekord. Najednou představil hned šest novinek, modely Peugeot 3008, Rifter, Traveller a lehké užitkové vozy Partner, Expert, Boxer.

Věnovat se budeme více modelům, v tomto textu se soustředíme na novinku, která přilákala největší pozornost, což je samozřejmě Peugeot 3008.

Jde o bestseller značky, který si za posledních 7 let získal více než 1 320 000 zákazníků ve 130 zemích. A nejde jen o kosmetickou změnu. Výrobce dokonce změnil základní charakteristiku a nové SUV řadí mezi typy Fastback. Vyrábět se bude výhradně v továrně v Sochaux ve Francii.

Základem nabídky budou dva stupně výbavy: Allure a GT, se třemi pakety příplatkové výbavy na výběr a se dvěma hybridními pohony (plug-in hybrid a mild-hybrid) a třemi plně elektrickými pohony (210 k, 230 k s dlouhým dojezdem a 320 k se dvěma elektromotory a pohonem všech kol).

Exteriér

Nový model 3008 má, jak už bylo řečeno, karoserii SUV typu fastback. To zlepšuje hodnotu aerodynamického odporu vzduchu na velmi slušnou hodnotu Cx 0,28.

Svými rozměry – délka: 454 cm, šířka: 189 cm, výška: 164 cm – se řadí mezi nejkompaktnější SUV v segmentu C.

High-tech přední část

Peugeot u nového modelu 3008 představuje novou koncepci přední části vozu. Světelný podpis značky ve tvaru tří drápů zůstává zachován, ale zcela se změnilo zpracování světlometů a masky chladiče. Přední část vozu je koncipovaná kolem nového znaku Peugeot. Je do ní zabudovaný nový světelný podpis a díky postupně odstíněné barvě karoserie není maska jasně ohraničená.

Nad maskou chladiče je tenký pás, obepínající celou přední část, do kterého jsou začleněny ultrakompaktní světlomety. Světlomety jsou u všech verzí vybaveny LED diodami. Verze 3008 GT je standardně vybaven novou technologií Peugeot Pixel LED, která automaticky přizpůsobuje paprsek světlometů podmínkám na silnici a udržuje optimální osvětlení, aniž by oslňovala ostatní účastníky silničního provozu.

Nové pojetí fastbacku

Peugeot v zadní části doplnil typickou linii modelu typu fastback pomocí „plovoucího“ spoileru. Tento prvek zvýrazňuje křivku karoserie nového modelu a zároveň zlepšuje jeho aerodynamiku.

Zachována zůstala prostornost ve druhé řadě a velký objem zavazadlového prostoru (520 litrů u všech verzí motoru), který se neliší od předchozího modelu 3008. K čistotě designu vozu přispívá skrytí těsnění bočních oken do dveří. Počet ozdobných prvků na karoserii byl snížen a všechny chromované díly byly odstraněny.

Aerodynamická kola

Peugeot navazuje na inovace započaté u modelu 408 a vybavil nový model 3008 koly o velikosti 19″ nebo 20″ s technickým geometrickým designem. Ta nabízí nejen moderní styl, ale zároveň zlepšují jeho aerodynamické vlastnosti.

Odolná vnější povrchová úprava

Nový model 3008 je k dispozici v šesti barevných odstínech. Díky dichroickým pigmentům se Modrá Obsession mění z modré na zelenou v závislosti na světle a tvaru karoserie. Zcela nový je odstín Modrá Ingaro s jemnými odlesky. Dalšími odstíny v nabídce jsou Bílá Okenite, Černá Perla Nera, Šedá Artense a Šedá Titane.

Chromované části byly odstraněny, místo nich se využívají lakované díly v odstínu Šedá Meteor na předním a zadním nárazníku a Černá Orbital na krytech zrcátek a spodní linii oken.

Nový 3008 v úrovni výbavy GT se standardně dodává ve dvoubarevném provedení s lesklou černou střechou. U verze GT s elektrickým pohonem jsou spodní části předního a zadního nárazníku, podběhy kol a ochranné lišty prahů rovněž v leskle černém provedení.

Interiér

Nový systém Peugeot Panoramic i-Cockpit® disponuje u vyšších výbav 21palcovou plovoucí panoramatickou obrazovkou. Atmosféru interiéru umocňuje ambientní LED osvětlení, které lze přizpůsobit dle přání uživatele v osmi různých barvách. Po celé šířce palubní desky a výplní dveří se táhne obložení z hliníku.

Panoramic i-Cockpit®

Týmy Peugeot se rozhodly spojit dva ze tří základních prvků i-Cockpit®: vyvýšený přístrojový panel a velký centrální dotykový displej. Ty jsou nyní zabudovány do zakřivené panoramatické obrazovky tvořené jediným jednadvacetipalcovým panelem s vysokým rozlišením, který sahá od levého konce palubní desky až ke středové konzole. Tato panoramatická obrazovka vypadá, jako by se vznášela nad palubní deskou. Plovoucí efekt podtrhuje speciální LED ambientní osvětlení pod displejem.

21palcová panoramatická obrazovka je mírně zakřivená směrem k řidiči. Zůstává ale přístupná i spolujezdci na předním sedadle. Digitální obrazovka v sobě spojuje dvě základní funkce systému Peugeot i-Cockpit®:

Na levé straně panoramatické obrazovky se na přístrojovém panelu nad kompaktním volantem zobrazují všechny informace týkající se jízdy (rychlost, měřič výkonu, asistenční systémy řízení, tok energie atd.).

Na pravé straně panoramatické obrazovky uprostřed přístrojové desky se nachází dotyková část, která je přístupná řidiči i spolujezdci. Lze ji používat k ovládání topení, klimatizace, navigace, multimediálních systémů, konektivity atd.

V nižší výbavové verzi 3008 Allure je nový Peugeot i-Cockpit® standardně tvořen dvěma 10palcovými digitálními panely umístěnými vedle sebe na jednom držáku, což vytváří stejný plovoucí efekt jako 21palcový panel.

Přepracované uspořádání a ergonomie

Nový Peugeot Panoramic i-Cockpit® je nově uspořádaný, panoramatická obrazovka je umístěná vysoko nad palubní deskou a připevněná pomocí zadní patky, která není z prostoru pro cestující vidět.

Toto uspořádání zlepšuje přístup k dotykovému displeji a viditelnost informací zobrazovaných na 21palcové panoramatické obrazovce.

Ve střední části palubní desky jsou umístěny i-Toggles, neboli plně přizpůsobitelné dotykové ovladače. Ty lze nakonfigurovat tak, aby poskytovaly rychlý přístup k 10 oblíbeným funkcím uživatele, ať už jde o volání oblíbenému telefonnímu kontaktu, spuštění navigace do často používaného cíle, naladění rádia na oblíbenou stanici, nastavení ideální teploty klimatizace atd.

Přesunutím ovládání automatické převodovky na palubní desku se zvětšila se šířka středové konzoly. Ovladač je nyní umístěn vpravo od volantu, hned vedle tlačítka stop/start vozu. To vytvořilo dost místa pro odkládací prostory a pro spolucestujícího na předním sedadle.

Nový kompaktní volant s dotykovými ovládacími prvky

Kompaktní volant, který je od samého počátku základním prvkem systému Peugeot i-Cockpit®, prošel rozsáhlým přepracováním. Zachoval si svou kompaktnost, ale má modernější design. Přepracovaná středová část je menší a je izolovaná od ramen volantu.

Nové jsou i ovládací prvky umístěné na volantu. Automaticky rozpoznají prsty řidiče, ale aktivují se až po stisknutí, aby se zabránilo chybným pohybům. Nový volant je u modelu 3008 GT standardně vyhřívaný.

Pod volantem jsou umístěny dva ovladače a rovněž dvě páčky pro rekuperační brzdění.

Sedadla

Čalounění předních sedadel kombinuje u verze Allure TEP a látku a u verze GT TEP a Alcantaru. Jejich výplň tvoří pěna s vysokou hustotou.

Přední sedadla byla oceněna prestižním certifikátem AGR, který uděluje německé sdružení lékařů a fyzioterapeutů podporující výzkum v oblasti prevence bolestí zad. U verze GT jsou sedadla navíc odvětrávaná a opatřená masážní funkcí. Vyhřívání je rozšířeno i na zadní řadu sedadel.

Poprvé v nabídce značky Peugeot mohou být přední sedadla vybavena adaptivními bočními opěrkami, které se elektricky nafukují nebo vyfukují, aby se dokonale přizpůsobily tvaru těla cestujícího.

Klimatizace

Nový Peugeot 3008 je vybaven systémem AQS, který neustále monitoruje kvalitu vzduchu vstupujícího do prostoru pro cestující a v případě potřeby automaticky aktivuje funkci recyklace vzduchu. U verze GT je za příplatek k dispozici systém úpravy vzduchu Clean Cabin, který filtruje znečišťující plyny a částice. Údaje o kvalitě vzduchu se zobrazují na pravé straně panoramatické obrazovky.

Akustika a audiosystém

Zvukovou izolaci podle výbavy vylepšují vrstvená přední okna. Tento příplatkový doplněk uživatelé ocení zejména v kombinaci s velmi kvalitním Hi-Fi systémem Focal® Premium, který je výsledkem několikaleté spolupráce designérů značky Peugeot a týmů renomované francouzské značky Focal®.

Hi-Fi systém Premium Focal® tvoří 10 reproduktorů s exkluzivními patentovanými technologiemi:

– 4 hliníkové obrácené kopulovité výškové reproduktory TNF,

– 4 basové reproduktory s polyglassovou membránou 165 mm a závěsem TMD (Tuned Mass Damper),

– 1 středový kanál s polyglassovou membránou,

– 1 oválný subwoofer s trojitou cívkou Power Flower™.

Reproduktory jsou spojeny s novým dvanáctikanálovým zesilovačem 690 W. Hudební prožitek je obohacen zavedením inovativního režimu poslechu „Front-Optimized“, který nabízí cestujícím na předních sedadlech vozu dokonalý zvuk.

Úložný a zavazadlový prostor

Kabina nového vozu 3008 nabízí 17 různých úložných přihrádek o celkovém objemu přibližně 34 litrů. Jedná se například o snadno přístupné bezdrátové nabíjení telefonu ve středové konzole, chladicí prostor pod středovou loketní opěrkou, držák na brýle na stropní konzole, držáky na nápoje a schránka před sedadlem spolujezdce apod.

Zavazadlový prostor nového modelu 3008 s objemem 520 litrů pod zadním platem je stejně velký jako u jeho předchůdce. Díky nové platformě STLA Medium mohou vozy nabízet zavazadlový prostor o totožné velikosti bez ohledu na motor.

Podvozek

Nová platforma STLA Medium zahrnuje nové přední a zadní nápravy. Jízdní vlastnosti zlepšuje využití lehkých a tuhých materiálů a snížení těžiště vozu díky umístění jednovrstvé baterie v ploše pod sedadly.

Čtyři jízdní režimy

U modelu 3008 jsou v závislosti na pohonu k dispozici čtyři jízdní režimy, které lze volit pomocí ovladače na středové konzole. Umožňují přizpůsobení výkonu vozu přání řidiče a podmínkám provozu:

  • Režim Normal: Jedná se o výchozí režim. Při sešlápnutí plynového pedálu v rozmezí 0 až 70 % je výkon a točivý moment mírně snížen, nad 70 % je k dispozici plný výkon a plný točivý moment.
  • Režim Eco: Umožňuje plynulejší jízdu a nižší spotřebu energie díky specifickému nastavení pedálu plynu, při němž dojde k omezení výkonu a točivého momentu a sníží se výkon topení a klimatizace.
  • Režim Sport: Nabízí dynamičtější jízdu díky specifickému nastavení posilovače řízení, plynového pedálu a převodovky.
  • Režim 4WD: Tento režim funguje při rychlostech do 135 km/h a rozděluje výkon na všechna 4 kola.
Jízdní vlastnosti

Nový Peugeot 3008, který má nejlepší poloměr otáčení (10,6 m) ze všech 100% elektrických SUV v této kategorii, se velmi dobře pohybuje v městském provozu. Pro usnadnění manévrování je standardně vybaven zadní kamerou, která řidiči nabízí dva úhly pohledu: pohled zezadu nebo z ptačí perspektivy. Tato kamera je vybavena čisticí tryskou pro zachování obrazu za všech podmínek.

Za příplatek může být vůz vybaven systémem Peugeot VisioPark 360°, který díky čtyřem kamerám umístěným co nejblíže předním a zadním kolům a dvanácti senzorům rozmístěným po celém voze poskytuje 360° pohled na okolí.

Rozšířené možnosti poloautonomního řízení

Drive Assist Plus u modelu 3008 je dalším krokem k autonomnímu řízení. Tento systém pomáhá řidiči s využitím všech senzorů vozu (kamery, radary atd.) a informací z online navigace. Asistenční systémy jsou navrženy tak, aby usnadnily řidiči jízdu na víceproudých silnicích, jako jsou dálnice nebo rychlostní silnice:

  • Adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go a systém udržování vozu v jízdním pruhu. Nastavuje řízení a rychlost tak, aby se vůz udržel v jízdním pruhu a jel rychlostí, kterou řidič nastaví.
  • Poloautomatická změna jízdního pruhu. Pokud si to řidič přeje, provede za něj systém změnu jízdního pruhu. Stačí aktivovat funkci a stisknout tlačítko „OK“ na volantu. Poté vás systém vás navede do nového jízdního pruhu.
  • Včasné doporučení rychlosti. Systém na základě snímání dopravních značek a shromažďování informací z online navigačního systému rozpozná jakoukoli změnu rychlostního limitu a navrhne řidiči úpravu nastavení adaptivního tempomatu. Pokud je detekován déšť, systém okamžitě navrhne snížení rychlosti v souladu s rychlostními limity, například ze 130 na 110 km/h na dálnici.

Tyto vlastnosti poloautonomního řízení vyžadují potvrzení řidičem. Senzory zajišťují, aby měl řidič po celou dobu ruce na volantu.

Sada systémů aktivní bezpečnosti

3008 je vybaven nejnovějšími technologiemi aktivní bezpečnosti Peugeot, jako jsou:

  • Systém automatického nouzového brzdění se systémem varování před srážkou: rozpozná chodce a cyklisty, a to ve dne i v noci, v rychlosti od 7 do 140 km/hod.;
  • Aktivní systém varování při neúmyslném opuštění jízdního pruhu nebo neoznačeného okraje vozovky s úpravou dráhy vozu;
  • Sledování pozornosti řidiče pomocí analýzy pohybů vozu;
  • Rozšířené rozpoznávání dopravních značek a jejich zobrazování na digitálním panelu: kromě obvyklých značek omezujících rychlost rozpozná také stop, zakázaný směr jízdy, zákaz předjíždění a konec zákazu předjíždění;
  • Sledování mrtvého úhlu s delším dosahem (až 75 metrů);
  • Hill Assist Descent Control (kontrola jízdy ze svahu): automaticky reguluje rychlost vozidla a tím snižuje riziko smyku nebo ztráty kontroly nad vozidlem při jízdě z kopce rychlostí do 30 km/h, ať už při jízdě vpřed nebo vzad;
  • Advanced Grip Control: optimalizuje přilnavost na kluzkém povrchu. Lze aktivovat jeden ze tří režimů: sníh, bláto, písek.
Pohon

Škála pohonů zahrnuje hybridní, plug-in hybridní a čistě elektrické varianty.

Hybrid

Cenově nejdostupnějším pohonem modelové řady nový Peugeot 3008 je hybridní motorizace Hybrid 136 e-DCS6. Základním prvkem tohoto pohonu je benzínový motor PureTech 136, který je spojen s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou e-DCS6, jejíž součástí je elektromotor. Díky baterii, která se dobíjí za jízdy, nabízí tato technologie vyšší točivý moment při nízkých otáčkách motoru a snižuje spotřebu paliva. Kombinovaná spotřeba hybridního Peugeotu 3008 dosahuje 5,5 l / 100 km, což odpovídá úrovni emisí CO2 124 g / km.

Plug-in hybrid

Plug-in hybridní systém modelu nový Peugeot 3008 je tvořen benzínovým motorem o výkonu 110 kW / 150, elektromotorem o výkonu 92 kW / 125 k a lithium iontovou baterií o užitečné kapacitě 21 kWh. Kombinovaný výkon vozidla dosahuje 195 k. Kombinovaná spotřeba vozidla se pohybuje od 0,97 po 1,1 l / 100 km, emise CO2 jsou pak od 22 – 23 g / km. Čistě na elektřinu je vůz schopen urazit 85 kilometrů. Dobíjení vozu se řeší pomocí sériově dodávané palubní nabíječky 3,7 kW, se kterou se baterie plně dobije za 5h 30 min, s příplatkovou nabíječkou 7,4 kW pak za 2 h 45 min. Plug-in hybridní Peugeot 3008 bude na český trh uveden později, v ceníku se objeví ve druhé polovině letošního roku.

Elektromobil

Nový model E-3008, který byl od počátku koncipován jako elektrický. Nabízí 3 různé motorizace:

  • Jeden elektromotor, dojezd 524 km, pohon 2 kol, výkon 210 k/157 kW,
  • Dva elektromotory s dojezdem 527 km, pohon 4 kol, 320 k/240 kW,
  • Jeden elektromotor, dlouhý dojezd 680 km, pohon 2 kol, 230 k/170 kW.

Elektromotor a redukční převodovka

Nová generace synchronních motorů s permanentními magnety nabízí vyšší výkon a lepší účinnost.  Verze s pohonem 2 kol mají výkon 157 kW (343 Nm) nebo 170 kW (343 Nm). Verze se 2 motory a pohonem 4 kol poskytuje celkový výkon 240 kW (157 kW vpředu a 83 kW vzadu). Přední motor zajišťuje točivý moment 343 Nm a zadní motor 166 Nm.

Elektromotory vyrábí a uvádí na trh společný podnik Stellantis–Nidec v Trémery (Francie). Redukční převodovky vyrábí a uvádí na trh Stellantis ve Valenciennes (Francie).

Baterie

Plně elektrické verze jsou vybaveny vysokonapěťovou lithium-iontovou baterií 400 V s chemickým složením NMC (nikl, mangan a kobalt). Baterie je umístěna pod podlahou.

Kapacita baterií je až 98 kWh, rozvor přitom zůstal krátký (273 m). Díky této vysoce výkonné koncepci nabízí vůz E-3008 nejlepší dojezd ve své kategorii (až 680 km) a přitom zůstává kompaktní (délka 454 cm).

Ostatním elektrickým spotřebičům (světla, infotainment atd.) dodává energii 12V baterie, která je sama napájena z vysokonapěťové baterie prostřednictvím měniče.

Vysokonapěťová baterie existuje ve třech variantách:

  • Jeden elektromotor, dojezd 524 km, pohon 2 kol: 73 kWh,
  • Dva elektromotory, dojezd 527 km, pohon 4 kol: 73 kWh,
  • Jeden elektromotor, dlouhý dojezd 680 km, pohon 2 kol: 98 kWh.

Tepelný management baterie využívá cirkulující chladicí kapalinu, která zajišťuje velmi rychlé nabíjení, optimalizovaný dojezd a delší životnost. Tepelné čerpadlo samozřejmě přispívá také k tepelnému komfortu cestujících a zároveň šetří energii baterie. Na baterii je poskytována záruka na 8 let (nebo 160 000 km) s garancí minimální nabíjecí kapacity 70 %.

Nabíjení

Nabíjecí zásuvka na levém zadním blatníku nabízí připojení typu Mode 2/3 (střídavý proud) a Mode 4 (stejnosměrný proud). Pro nabíjení střídavým proudem jsou k dispozici dva typy palubních nabíječek, které vyhovují všem způsobům použití a řešení nabíjení u zákazníků. Standardně je k dispozici třífázová nabíječka o výkonu 11 kW a za příplatek třífázová nabíječka o výkonu 22 kW.

Při dobíjení stejnosměrným proudem prostřednictvím rychlonabíjecích stanic lze zásuvku typu Mode 4 použít pro výkon až 160 kW, což umožňuje dobít baterii vozu E-3008 z 20 % na 80 %, a to u verze se standardním dojezdem za 30 minut a u verze s dlouhým dojezdem za méně než 30 minut.

Funkce V2L (Véhicule to Load)

Tato velmi praktická funkce umožňuje napájet prostřednictvím vysokonapěťové baterie vozu E-3008 elektrické spotřebiče. Baterii lze využít například k nabíjení elektrického kola nebo k provozu elektrického spotřebiče. Systém může dodávat až 3 kW a 16 A. Funkce V2L bude v ČR k dispozici později.

Tříúrovňové rekuperační brzdění

Díky této funkci může zákazník instinktivně a snadno nastavit úroveň rekuperace energie i úroveň zpomalení vozidla. Pomocí páček za kompaktním volantem lze aktivovat rekuperační brzdění ve třech úrovních, přičemž levou páčkou se rekuperace zvyšuje a pravou snižuje:

  • Nízká (-0,6 m/s²), blízké pocitům při řízení vozu se spalovacím motorem,
  • Střední (-1,2 m/s²), pro výraznější zpomalení po uvolnění pedálu plynu,
  • Vyšší (-1,8 m/s²) pro maximální zpomalení při uvolnění pedálu plynu, a tedy maximální rekuperaci.

Poslední dvě úrovně automaticky zapínají zadní brzdová světla.

Online informační systémy

Výbava Allure standardně zahrnuje systém Peugeot i-Connect®, který nabízí plnou konektivitu díky funkci bezdrátového zrcadlení (Apple CarPlay/Android Auto).

Systém Peugeot i-Connect® Advanced je součástí standardní výbavy verze 3008 GT. Je vybaven online navigací TomTom s funkcí Trip planner, která optimálně plánuje jízdy, aby se maximalizoval dojezd vozu a usnadnilo se dobíjení. Pro výpočet ideální trasy systém zohledňuje celou řadu informací, včetně vzdálenosti, kterou je třeba ujet, úrovně nabití baterie na začátku cesty, požadované úrovně nabití baterie při příjezdu, rychlosti, spotřeby energie, provozu, typu silnice, stoupání/klesání a samozřejmě nabíjecích stanic dostupných v cíli cesty.

Povel „OK Peugeot“, který využívá funkci rozpoznávání hlasu, zajišťuje přístup k funkcím infotainmentu, topení/klimatizace a také k telefonu. Toto rozpoznávání hlasu je nyní schopno rozlišovat mezi příkazy řidiče a spolujezdce.

Pro pomoc uživatelům a zodpovězení jejich případných dotazů je součástí systému palubní dokumentace a odkaz na výukové materiály přístupné pomocí QR kódu. Aktualizace systému probíhají „over the air“.

Konektivita

Všechny verze 3008 mají dvě zásuvky USB-C umístěné na přední straně středové konzoly, jednu pro nabíjení a přenos dat a druhou výhradně pro nabíjení. Vozy vybavené systémem Peugeot i-Connect® Advanced mají další dvě zásuvky USB-C (pro nabíjení) umístěné v zadní části středové konzoly pro cestující ve 2. řadě. Všechny úrovně výbavy jsou vybaveny třemi 12voltovými zásuvkami umístěnými vpředu a vzadu na středové konzole a v zavazadlovém prostoru. Bezdrátová nabíječka telefonů (15 W) je umístěna na středové konzole pod dotykovými ovladači i-Toggles.

Nové online služby

Aplikace My Peugeot pro chytré telefony umožňuje uživatelům vozu 3008 zůstat v neustálém spojení s vozem a získat přístup k celé řadě funkcí na dálku:

  • Zjištění zeměpisné polohy vozu,
  • Upozornění na případné požadované servisní prohlídky;
  • Dálkové ovládání zavírání dveří a aktivace světel nebo klaksonu pro lokalizaci vozu;
  • Spouštění nebo naprogramování přednastavení teploty;
  • Kontrola stavu nabití baterie, naprogramování, spouštění nebo odložení nabíjení baterie.
  • App Store, různé aplikace (hudba, cestování, zprávy, zábava, počasí atd.), které jsou k dispozici přímo v systému infotainmentu nového 3008.
Nabízené varianty

Model 3008 je k dispozici ve dvou výbavových stupních: Allure a GT.

Verze 3008 Allure jsou v jednobarevném provedení, čalounění v kombinaci TEP/látka s reliéfními motivy. Mezi hlavní prvky standardní výbavy patří bezklíčové odemykání a startování, zadní HD kamera, zadní parkovací senzory, LED světlomety a světla, 19palcová litá kola, Peugeot i-Cockpit® se dvěma 10palcovými digitálními panely, online informační systém Peugeot i-Connect® atd.

Verze 3008 GT se dodává ve dvoubarevném provedení s černou střechou a čalouněním Alcantara. Hlavní standardní výbava zahrnuje navíc k verzi Allure: 20palcová litá kola, LED světlomety Pixel, přední parkovací senzory, elektrické otevírání víka zavazadlového prostoru, vyhřívaná přední sedadla a volant, indukční nabíječka telefonů, přizpůsobitelné ambientní osvětlení, Peugeot Panoramic i-Cockpit® se zakřivenou 21palcovou obrazovkou, přizpůsobitelné dotykové ovladače i-Toggles, online informační systém Peugeot i-Connect® Advanced atd.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code