Autosalony Mitsubishi se obléknou do nového kabátu
Na konci roku 2018 bylo otevřeno nové dealerství Mitsubishi v Jihlavě jako první, postavení v souladu s novou celosvětovou vizuální identitou značky Mitsubishi.
Nová podoba dealerství Mitsubishi bude aplikována postupně celosvětově na všech prodejních a servisních místech, a to v následujících několika letech.
.
.
Značka prezentuje novou podobu jako naplňování dlouhodobé strategie, jak značku co nejvíce přibližovat svým zákazníkům, a prezentovat značku Mitsubishi jako přátelskou a současně „silnou a dynamickou.
.
Design kombinuje výrazné čisté černé konstrukční prvky na budově i uvnitř dealerství s nejnovějšími technologiemi a LED osvětlením.
.
„Filosofie značky Mitsubishi je jednoduchá a efektivní. Nabízíme každému našemu zákazníkovi výjimečnou kvalitu výrobků a služeb. Náš osobní přístup je právě to, čím se odlišujeme od našich konkurentů a nová výrazná vizuální identita toto jen potvrzuje.“, říká Kamil Šilhavý, generální ředitel M Motors CZ.
Zdroj: M Motors CZ