Ford začne vyrábět Rangera i jako Plug-in Hybrid
Pohon představuje kombinace zážehového motoru Ford EcoBoost o objemu 2,3 l s elektromotorem. Tato kombinace zajišťuje vyšší točivý moment než jakýkoli jiný Ranger. Jízda v čistě elektrickém režimu na jedno nabití má přesáhnout 45 kilometrů.
Palubní zdroj Pro Power Onboard umožňuje například na staveništi nebo v odlehlém tábořišti napájet elektrické nářadí a spotřebiče s vysokým odběrem. Zásuvky jsou zabudované v nákladovém prostoru i v kabině.
Ranger Plug-in Hybrid umožňuje rovněž několik EV režimů, jejichž prostřednictvím mohou řidiči určovat, kdy a jak bude vůz využívat elektřinu z trakčního akumulátoru.
V Rangeru Plug-In Hybrid nebude chybět ani pohon všech kol, přepínatelné jízdní režimy či moderní asistenční a bezpečnostní funkce.
Důležitou schopností tohoto typu je tahat velké brzděné přívěsy. Cílová hodnota nejvyšší dovolené hmotnosti brzděného přívěsu byla pro Ranger Plug-In Hybrid stanovena na 3500 kg – tedy stejně jako u ostatních modelů řady Ranger.
Výroba Rangeru Plug-in Hybrid bude zahájena koncem roku 2024, dodávky zákazníkům se rozběhnou počátkem roku 2025.