Ford začne vyrábět Rangera i jako Plug-in Hybrid

Ford doplňuje možnosti pohonu svého modelu Ranger o plug-in hybridní variantu. Majitelé vozů Ranger Plug-in Hybrid budou také moci využívat ekosystém Ford Pro, nabízející integrovaná řešení nabíjení, softwaru i služeb.

Pohon představuje kombinace zážehového motoru Ford EcoBoost o objemu 2,3 l s elektromotorem.  Tato kombinace zajišťuje vyšší točivý moment než jakýkoli jiný Ranger. Jízda v čistě elektrickém režimu na jedno nabití má přesáhnout 45 kilometrů.

Palubní zdroj Pro Power Onboard umožňuje například na staveništi nebo v odlehlém tábořišti napájet elektrické nářadí a spotřebiče s vysokým odběrem. Zásuvky jsou zabudované v nákladovém prostoru i v kabině.

Ranger Plug-in Hybrid umožňuje rovněž několik EV režimů, jejichž prostřednictvím mohou řidiči určovat, kdy a jak bude vůz využívat elektřinu z trakčního akumulátoru.

V Rangeru Plug-In Hybrid nebude chybět ani pohon všech kol, přepínatelné jízdní režimy či moderní asistenční a bezpečnostní funkce.

Důležitou schopností tohoto typu je tahat velké brzděné přívěsy. Cílová hodnota nejvyšší dovolené hmotnosti brzděného přívěsu byla pro Ranger Plug-In Hybrid stanovena na 3500 kg – tedy stejně jako u ostatních modelů řady Ranger.

Výroba Rangeru Plug-in Hybrid bude zahájena koncem roku 2024, dodávky zákazníkům se rozběhnou počátkem roku 2025.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code