Na český trh vstupuje unikátní aplikace pro myčky aut

Aplikace je určena pro všechny, kdo alespoň občas zajedou s autem na myčku a nechtějí ztrácet čas ve frontě před obsazenou myčkou, či u pokladny, nebo mít výdaje za provoz vozidla pod kontrolou. Navíc má úplný přehled o všech myčkách a jejich cenových nabídkách ve svém okolí.

 

Jak to funguje?

Využití SO je velmi jednoduché. Stačí si zdarma stáhnout aplikaci Superoperator CZ z App Store nebo Google Play a vytvořit si účet. Ze seznamu vybere uživatel nejbližší myčku a díky online kameře zjistí, zda zde není fronta, nebo třeba myčka není mimo provoz. Potom ho navigace dovede rovnou k vybrané myčce, kde přímo v aplikaci vybere program, spustí ho a zaplatí. Cena za mytí se odečte online (zabezpečená platba prostřednictvím služby Braintree, pobočky amerického PayPal). Obrovskou výhodou je non-stop asistenční služba, která ihned vyřeší jakýkoli problém a případně spustí mytí na dálku.
Velkým přínosem je využití aplikace například i pro zdravotně znevýhodněné, nebo rodiče s malými dětmi v autě – díky využití SO nemusí utíkat k pokladně a stát ve frontě na zakoupení mycího programu, případně čekat na asistenci obsluhy. Ušetří nejen čas, ale i peníze, protože poskytovatelé mytí často nabízejí zvýhodněnou cenu pro uživatele. Samotné stažení aplikace je zdarma, uživatel platí skutečně jen za využité služby automyčky.

 

Přínosy i pro firmy

Společnostem, které využívají služební či referentské vozy, nabízí Superoperator speciální službu, která je zatím v Evropě unikátní – neomezené mytí v rámci jedné měsíční platby. Je to v podstatě systém neomezené služby jako například telefonní paušál, nebo sportovní karta Multisport, ale v nové oblasti: „Myjte kdekoliv, kdykoliv a kolikrát potřebujete“. Službu nabízí mimo jiné také distribuční partneři SO, na českém trhu jsou to aktuálně velké leasingové společnosti k operativnímu leasingu vozu.

Kromě toho, že firmy ušetří náklady na údržbu svých vozů, usnadní aplikace kontrolu fleet managerům. Superoperator nabízí jednoduché online reporty a fakturace, firma má přehled o všech vozech – kolikrát a kde se jednotlivá auta myla. Není potřeba shromažďovat účtenky, nehrozí zneužití ze strany zaměstnance – služba je vázaná na konkrétní SPZ. Díky aplikaci se propojí nabídky od různých poskytovatelů mytí, není nutné uzavírat samostatné smlouvy s jednotlivými sítěmi.

 

Další služby v brzké budoucnosti

Díky své univerzálnosti umožňuje aplikace i rozšíření na další služby. „V horizontu několika měsíců chceme představit i další služby v péči o auto, které bude možné díky SO pohodlně využívat,“ říká Helena Lindová s tím, že půjde například o oblast parkování nebo servis vozů. Na další podrobnosti si však bude muset veřejnost ještě chvíli počkat. Superoperator si klade za cíl dále pokračovat ve vývoji hardwaru, softwaru a samotné aplikace tak, že radikálně změní a vylepší i další služby v oblasti péče o automobil.

 

Unikátní aplikace vyvinutá finskými vývojáři

Mobilní aplikace Superoperator byla vytvořena ve Finsku, odkud se rychle rozšířila do Austrálie a do USA. V zemích, kde je auto v podstatě nezbytností, se aplikace úspěšně rozvíjí. Česká republika je po domovském Finsku první evropskou zemí, do které Superoperator vstupuje. Na českém trhu působí společnost již od roku 2017, kdy začala vyvíjet na míru aplikaci s názvem „Mycí digi linka“ pro největší tuzemskou síť čerpacích stanic Unipetrol/Benzina.

Díky spojení s tímto významným partnerem má digitalizovaná síť myček aplikace SO již bezmála 100 automyček po celé ČR. Nyní přichází s rozšířením i mimo tuto síť.

Po náročné první fázi, kdy bylo nutné instalovat do sítě myček unikátní patentovanou technologii k rozpoznávání SPZ, mohou nyní uživatelé plně využívat výhod aplikace. „Síť myček se postupně rozšiřuje, v současné době finalizujeme jednání s dalšími velkými poskytovateli mycích služeb, zájem roste i u menších poskytovatelů po celé republice,“ vysvětluje paní Lindová s tím, že ve Finsku narostl objem mytí během 18 měsíců o 20% a aplikace tak pro provozovatele myček znamená zvýšený přísun zákazníků. Aktuálně v Evropě a v USA využívá aplikaci 85.000 zákazníků měsíčně, proběhne přes ni přes 200.000 transakcí.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code