Nejen auta. Lexus spojuje svět designu a městského prostředí

V rámci dlouhodobého spojení značky se světem moderního umění a designu pověřil Lexus několik evropských výtvarníků se zaměřením na digitální umění, aby vytvořili dynamické obrazy při příležitosti uvedení nového městského SUV s označením LBX. Tento model jsme již na našich stránkách představili dříve.

Tvůrci připravili vizuální materiály a animace čerpající z fotografií a filmu ke kampani „Každodenní neobyčejnost“ modelu LBX. Nabídli tak nové pohledy na známá městská prostředí s využitím úprav proměňujících městskou architekturu a obrazy ulic.

Nová díla tvůrci odhalují na svých sociálních sítích a následně budou použita značkou Lexus v rámci nejrůznějších platforem a marketingových akcí s cílem oslovit a zaujmout mladší klientelu.

Jednotliví výtvarníci nabídnou i film zachycující pozadí tvorby s osobním pohledem na vznik nápadů a jejich realizaci do podoby uměleckého díla.

Tvůrci

Výtvarníky vybranými pro jejich originální techniky tvorbu, uměleckou vizi a výrazný zásah na sociálních sítích jsou Andreas Wannerstedt (Švédsko), Ricardo Orts, přezdívaný ‘Ulises’ (Španělsko), a Charlotte Taylorová (Velká Británie).

Wannerstedt je umělecký ředitel a 3D výtvarník, proslulý svými plastikami a fascinujícími cyklickými animacemi. „LBX přináší do všedního života svěží a neotřelý přístup. To mne inspirovalo, společně s výrazným designem tohoto vozu a volbou energických barev, abych ve spolupráci se značkou Lexus vytvořil dílo vyjadřující nový pohled na městský život,“ říká.

Ulises je rovněž 3D tvůrcem se zkušenostmi v oblasti videa a animací. Jeho dílo v rámci berlínského Ulises Studio vzývá prémiovou kvalitu a stojí na pomezí skutečnosti a surreálna. V animaci tohoto tvůrce projíždí LBX typickým monochromatickým městem, které se postupně proměňuje v pestrou přehlídku městské architektury.

Charlotte Taylorová se specializuje na digitální tvorbu a je zakladatelkou vlastního podniku Studio Charlotte Taylor and Maison du Sable. Zaměřuje se na architekturu, interiérový design a umělecké vedení.

Kampaň „Každodenní neobyčejnost“

Zcela nové LBX vyjadřuje „Každodenní neobyčejnost“ tím, že posouvá všední zkušenost za volantem o úroveň výše a proměňuje ji v něco luxusního a poutavého. Tato koncepce byla již zachycena v marketingové kampani k představení nového modelu, zahrnující čtyřdílnou sérii pop-up zážitkových akcí v Miláně, Londýně, Madridu a Paříži, kde Lexus použil několik všedních míst – myčku automobilů, vícepatrové parkoviště, streetartovou galerii a pekárnu – a proměnil je v pohlcující luxusní zážitek s cílem prezentovat model LBX.

A jaký je vlastně subjekt kampaně, nový LBX?

Lexus LBX je nový hybridní model s autonomním dobíjením. Jde o doposud nejkompaktnějším vozem značky Lexus. Značka tento model cílí na mladší zákazníky a ty zájemce, kteří o vozu této značky dosud možná neuvažovali. Model byl koncipován a vyvíjen s cílem nabídnout kvalitní řemeslné zpracování a prvky výbavy na úrovni odpovídající spíše větším modelům.

Další informace o zcela novém modelu Lexus LBX naleznete zde.

Zdroj: Toyota Central Europe – Czech

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code