Sezóna změn pokračuje. Po Peugeotu změnil logo i Renault

O novém logu značky Peugeot jsme vás informovali před týdnem. Dnes oznámila změnu další francouzská značka.

Po období, kdy probíhal projekt nové identity značky Renault v neveřejném režimu, bylo odhaleno na akci Renaulution logo nové. A již se poprvé objevilo na automobilu – na přední masce prototypu Renault 5.

Předchozí logo bylo navrženo v roce 1992. Následně bylo modernizováno v roce 2013. Podle dnešního názoru představitelů značky bylo trochu složité, strnulé a nadbytečně zatížené vícero efekty. Při tisku také byly problémy s čitelností v menších velikostech.

Historicky bylo logo upravováno mnohokrát. To z roku 1972 používalo Op Art (optické umění) využívající různé tloušťky čar.  Logo z 1946 zase používalo techniku „dessin au trait“ (plochý design). a zdá se, že plochý design se vrací u mnoha log a nejen u automobilek. Nové logo je velmi ucelené a čitelné i ve velmi malých velikostech. Čitelné je i v případě, pokud je vyraženo / vylisováno, prošito, vyřezáno.Určitým způsobem jde o dva vzájemně propojené kosočtverce, které působí jako jeden.

Nové logo bude nejprve použito v reklamách a televizních reklamách od 1. března u dvou kampaní na model Renault ZOE. Bude také uváděno při publikování a pro použití tisku a na akcích. Postupně bude použito na všech automobilech. Po roce 2022 ponese tento nový znak celá výrobní řada Renault.

 

Zdroj: Renault

foto: wrc.net.pl

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code