Nejen auta. Toyota Aygo X dostane prvky od módní značky

Jsou modely, které svým charakterem a velikostí považujeme za spíše, nebo dokonce typicky ženské. Nejmenší model automobilky, Aygo X, k nim rozhodně patří. Proto není zvláštní, že se spojuje k výrobě limitované série 5000 vozů s japonskou modní značkou Undercover.

Designové prvky interiéru i exteriéru s motivem překrývajících se kontrastů – punku a krejčovského umění, digitálního a analogového, které budou specifikem této série, budou představeny na módní přehlídce Undercover Fall 2023 během Pařížského týdne módy.

Speciální edici poznáme podle exkluzivního šedého laku ve dvou různých odstínech, vyvinutého speciálně pro tento účel. Dále nabídne korálově červené akcenty na černých 18″ kolech z lehkých slitin a v interiéru, značková sedadla, nebo slogan Chaos/Balance vyvedený samolepkami na střeše.

Umění, streetwear a hudba

Značku Undercover založil Jun Takahashi v roce 1990, proslavila se v undergroundové scéně spojením subkultury umění, streetwearu a hudby. Později využila výhod spolupráce s dalšími osobnostmi a dosáhla světového uznání svojí exkluzivní módou v Paříži, kde působí již před deset let, avšak dodnes si zachovává svůj původní rebelský náboj a vizionářství.

„Spojování dvou protichůdných prvků či světů je z mého pohledu vzrušující, přičemž materiály i způsob získání barev se naprosto liší od projektů v oblasti oblečení. Tento design zůstává věren duchu značky a zároveň harmonicky ladí s městem,“ říká Takahashi.

Model Aygo je na trhu od roku 2005. Patří mezi nejdostupnější vozy značky Toyota v Evropě, zájem o model oživil Aygo X přechodem od hatchbacku ke crossoveru.

 

Zdroj: TOYOTA CENTRAL EUROPE-CZECH

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code