Peugeot omladil svého lva
Od roku 1810, od dob císaře Napoleona, měl Peugeot postupně deset log, na nichž se vždy objevoval lev. Dnes byla představena jedenáctá verze. Dosud používané, v pořadí desáté logo bylo uvedeno v roce 2010.
Za posledních deset let prošla celá produktová řada proměnou, která vyústila v ocenění „International Van of the Year“ (Mezinárodní dodávka roku) pro Peugeot e-Expert v roce 2021 a pro Peugeot Partner v roce 2019. Tři ceny Car of the Year“ (Auto roku) získaly modely Peugeot 308 v roce 2014, Peugeot 3008 v roce 2017 a Peugeot 208 v roce 2020.
Peugeot také čerpá z minulosti. Zažil všechny revoluce: průmyslovou, technologickou, politickou, sociální, digitální. Jako je nadčasová značka, je nadčasové i logo, které se nyní vrací v modernějším střihu po více než půl století zpět.
Nové logo má spojovat minulé i současné hodnoty značky a současně naznačovat budoucí vývoj. Lev je synonymem prestiže a jistoty.
.
Změna se dotkne nejen loga, ale i dalších možností, které slouží k vytvoření vazeb mezi zákazníkem a značkou. Na trh se chystá nová produktová řada, jejímž prvním zástupcem bude nový Peugeot 308. Spouští se nový web, rodí se automobilová skupina Stellantis.
Webové stránky
Webové stránky fungují jako „online prodejna“. Vizuálně a graficky jsou navrženy jak pro soukromou, tak firemní klientelu. Stránky umožňují veškeré aktivity kamenných prodejen. Seznámit se s vozem, nakonfigurovat si ho dle přání, uzavřít prodejní smlouvu, zajistit si financování, vyřešit odkup staršího vozu atd.
Showroomy
Také showroomy procházejí přeměnou. Stávají se z nich místa, kde se návštěvníci setkávají s řadou zajímavých vizuálních podnětů a mohou zjistit mnoho nových informací.
Lifestylová kolekce
A vzhledem k tomu, že kontakt klienta se značkou Peugeot je mnohem komplexnější než prodejní místa či web, přichází značka i s novou lifestylovou kolekci, která je jednoduchá, atraktivní a kvalitní. Tvoří ji oblečení, kožené zboží, módní doplňky, elektronika, předměty pro stolování, nebo kancelářské potřeby.
Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů.
Zdroj: Peugeot