PEUGEOT 3008 GT HYBRID4 nabízí výkon 300 k (220 kW) a pohon všech kol

SUV Peugeot 3008 GT HYBRID4 získal homologaci podle nového protokolu WLTP. Značka Peugeot tak posílá na trh plug-in hybridní model SUV AWD o výkonu odpovídajícímu 300 k (220 kW) s emisemi v kombinovaném provozu 29 -32 g C0₂/km. Hodnotu emisí v běžném provozu při vybití baterií výrobce neuvádí. Ve Francii již byly objednávky modelu 3008 GT HYBRID4 zahájeny, od října 2019 dostanou možnost objednávat tento vůz i další evropské země, V České republice se zahájení objednávek vozu 3008 GT Hybrid4 předpokládá v roce 2020.

.

Modelu SUV Peugeot 3008 se od uvedení na trh v roce 2016 prodalo více než 700 000 kusů (a stal se v mnoha zemích lídrem ve svém segmentu). Vysoce výkonná verze HYBRID4 nabízí výkon, jakého žádný sériový vůz značky Peugeot nikdy nedosáhl. Tato špičková verze je vybavena pohonem všech 4 kol a její výkon je ekvivalentem 300 k (220 kW).
Jde o výsledek kombinace motoru PureTech o výkonu 200 k (147 kW) a dvou elektromotorů: jeden o výkonu 110 k (81 kW) je vpředu a je spojený s převodovkou e-EAT8, druhý umístěný na zadní nápravě poskytuje výkon 112 k (83 kW).

.

Při obsazenosti pouze s řidičem se zrychlení z 0 na 100 km/hod dosáhne za 5,9 ​​s. Kapacita baterie je 13,2 kWh. V plně elektrickém režimu je dojezd podle protokolu WLTP 59 kilometrů. Plného nabití vozidla je při zrychleném nabíjení pomocí Wallboxu 4 (Specifická zásuvka 32 A spojená s jednofázovou nabíječkou 7,4 kW za příplatek) dosaženo za 1 hodinu 45 minut.
Režim 4WD zajišťuje vylepšenou pohyblivost na obtížné silnici nebo terénu. Výsledkem je dokonalá přilnavost: na mokrých, blátivých, zasněžených nebo klikatých silnicích je síla rovnoměrně rozložena na všechna čtyři kola vozu.
SUV Peugeot 3008 Hybrid4 tak nabízí výkon a pohon všech kol a současně emise C0₂ na nejlepší úrovni na trhu, v závislosti na výbavě 29 – 32 g CO2 / km podle protokolu WLTP.

Motorizace HYBRID4 je k dispozici pouze pro úroveň výbavy GT. Tato verze je dodávána s exkluzivním čalouněním Alcantara® v odstínu Šedá Gréval v kombinaci s pravým dubovým dřevem „Grey Oak“. Je také obohacena o nové asistenční systémy: adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go a systém udržování vozu v jízdním pruhu, které byly převzaty z nového Peugeotu 508.
Verze HYBRID4 bude několik měsíců po svém uvedení na trh doplněna variantou s pohonem dvou kol HYBRID o výkonu 225 k (165 kW). Ta se na trhu objeví na jaře roku 2020. Bude kombinovat motor PureTech o výkonu 180 k (132 kW) s elektromotorem 110 k (80 kW) s převodovkou e-EAT8.

Zdroj: p-automobil-import

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code