Nejen auta. Toyota bude jezdit pro hudební festival Rock for People

Festival Rock for People asi není potřeba představovat. Jeho partnerů, kteří se podílí na financování nebo chodu festivalu, je více. Letošní ročník Rock for People se uskuteční 12. až 15. června tradičně v Parku 360 v Hradci Králové.

Hlavním partnerem pro mobilitu festivalu Rock for People je i v letošním roce české zastoupení automobilky Toyota. Pro festival opět zajistí kompletní dopravní servis pro účinkující i VIP hosty festivalu. Poskytne flotilu 20 vozů včetně bateriových elektromobilů Toyota bZ4X i vodíkový elektromobil Toyota Mirai.

Elektromobily Toyoty budou opět nabíjeny přímo na festivalu, vodíková Mirai se bude tankovat klasicky na vodíkové čerpací stanici. Elektroauta včetně Toyoty bZ4X bude nabíjet vodíkový generátor H2BASE od české společnosti DEVINN, který bude zároveň z energie vyrobené ze zeleného vodíku zásobovat významnou část festivalového areálu. Další spotřebu čisté energie pokryjí fotovoltaické články, které budou od začátku června instalovány na ploše více než 60 m2.

Novinkou bude zcela nová aktivační zóna Toyoty. Návštěvníci ji opět najdou před hangárem s prodejem merchandisingu. Oproti loňskému roku se ale zvětší a své návštěvníky bude lákat nejen k prohlédnutí vystavené Toyoty Mirai a bezplatné dobíjení telefonů v charge boxech. Světovou premiérou bude rozsáhlá zážitková zóna s Drink & Drive barem, která ve spolupráci s Toyotou nabídne nealkoholické koktejly po celou dobu festivalu.

„Toyota Mirai na speciálním stojanu s charge boxy se v loňském roce stala v rámci areálu přirozeným místem setkávání i odpočinku. To nás pro letošní rok inspirovalo vytvořit útulnou zónu, kde mohou návštěvníci festivalu v klidu posedět. Protože řada návštěvníků koncertů přijíždí na festival autem, rozhodli jsme se pro ně připravit nealkoholické koktejly, po kterých mohou sednout do auta a odjet. A tak vznikl koncept Drink & Drive,“ vysvětluje Michal Velička, marketingový ředitel Toyota ČR.

Epicentrem zóny budou dva designové kontejnery Drink & Drive. V prvním bude velká premiéra v rámci festivalového světa „Drink & Drive bar“. Komplexní nabídka míchaných nápojů z nealkoholických destilátů Vassa na bázi vodky, rumu nebo ginu. Ve druhém bude zajištěn servis nealkoholických vín, sektů a míchaných nápojů. Vše od evropského lídra, německé společnosti Kolonne Null. To vše v originální mixologii z rukou profesionálních barmanů. Součástí zóny bude i oblíbené Silent Disco, a to po celé čtyři dny festivalu.

Bohatý doprovodný program

V rámci doprovodného programu na festivalu Rock for People vystoupí mimo jiné Cirk La Putyka, jehož je Toyota rovněž partnerem.

Ředitel Toyoty Martin Peleška se pak spolu s Karlem Součkem ze společnosti Devinn objeví v debatním panelu online magazínu CzechCrunch k budoucnosti vodíku na Conference Stage.

Automobilka bude rovněž partnerem pořadu Rock for People Zblízka. Ten každý večer v hlavním vysílacím čase České televize přinese několik minut shrnutí toho nejdůležitějšího z dění na festivalu. Moderovat ho bude opět Tereza Ramba, ambasadorka sesterské prémiové značky Lexus.

#JeduRFP

V rámci online propagace festivalu probíhá í marketingová kampaň s hashtagem #JeduRFP. Má za cíl identifikovat jak návštěvníky, tak partnery i umělce 29. ročníku. Toyota propojí své marketingové aktivity a kanály s kampaní festivalu v rámci online i offline prostředí, sociálních sítí, obsahu i public relations.

 

Zdroj: TOYOTA CENTRAL EUROPE-CZECH

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code